Snowglobe tesekkur ederim bugun test verileceği zaman çok kötü oldum parol serum taktılar hava verdiler yine kötü olursam serum taktiririm gerçekten iyi geliyor. Devlet hastanesi testin pozitif çıkarsa hastaneye gel demişti kan alınacakmış hastaneye yatırmazlar dimi