iyi akşamlar herkese. Tecrübelerinize ihtiyacım var .. Oğlum 6 ay 20 günlük. 5.ayda yavaş yavaş tadimlara başlamıştım hatta seviniyodum bi an önce 6 ay olsun ek gıdaya geçelim diye çok hevesliydim resmen çeyiz dizdim çeşit çeşit kaşıklar kaseler vs .. fakat hayal kırıklığına uğradım. Oğlum ağzını kitliyor ne versem . Önce kendim yaptım her şeyi . Baktım olmuyor saldım iyice hazır bebe bisküvisi kaşık mamaları deniyorum ağzını açmıyor. Acele mi ediyorum? hep böyle mi olacak?😔