Senay12 7. Ayda 3 öğün ek gıda veriyorsanız zaten bebek süt tabi içmek istemez, zorla içer. Biz 9. Aylık olduk doktorumuz hala 2 ana öğün artı bu ay ara öğün ekledi. 6-9 ay anne sütü/ formül süt ağırlıkta olması için bebeğin ek gıda miktarı minimum tutulmalı. Ama yine de sizin bebeğiniz 700 cc kadar içiyormuş bu da gayet normal. Obez yaparsınız çocuğu. Ek gıdayı 3 öğün alan bebek için bu ayda bile doktor bana 300/400 cc süt içmesi gerektiğini söyledi.