Bebeğim 3 ay 1 günlük. Mama ağırlıklı besleniyor yani beni günde 1 belki 2 emer ötesi yok. Hipp combiotic kullanıyorduk 2 günde bir kaka yapıyordu ama sert değil, aşırı çabuk acıktırdığı için bıraktım. Sma optipro geçtim şimdide 3 bilemedin 4 günde yapıyor sıkarak kızararak ama kakası yine sert değil orta cıvıklıkta..sert olmadığı sürecede kabızlık mı olmuş olur?