Merhabalar bütün annelere☺️ Yardımınıza,fikirlerinize ihtiyacım var.Kızım 9 aylık,yemeyi falan herşey yolunda.Gaz sorunu yok,kabız olmuyor.Ama son günler günde ⅘ kez kakasını yapıyor( normal yapıyor ama az az çıkıyor meyve yediyi için mi bilmiyorum) Klozet almak istiyorum eğitim için değil yani şuan ki önceliyim otururken daha rahat yapar diye( hem de öğrenmiş de olur o da ayrı tabi)))) trendyolda arıyorum da daha çok 1 buçuk 2 yaşlar için çıkıyor, yüksekliyi genişliyi çok yani.Sizlerin bildiyiniz küçük sadece normal oturup yapsın diye bu aylar için bildiyiniz varmı? Hangi marka ya da mağaza ?