canparee 8 aylık bebeğim var sürekli mızır mızır uyurken de bir yeri ağrıyor gibi ses çıkarıyor calpol falan versem mi acaba sanıyorum dişi yüzünden bi kaç gündür böyle geceleri
Oguuu26 canparee benimkide 9 buçuk aylık 2 gündür öyle sanırım üst dişleri geliyo ağrı kesici veriyorum çok mızmızlarsa birde diş jeli sürüyorum canım
Aysecelik17 canparee diş çıkıyordur ☺️ Bizde aynı öyleyiz 1 haftadır colpol verebilirsiniz yavrum ağrı çekmesin
canparee Oguuu26 ya ıhıl ıhıl edip duruyo öyle Dalıyo tam sonra geri kalkıyo tekrar salla belli bi sıkıntısı var da diştir diyorum ateş öksürük yok daha hiç çıkarmadık da