Bebegim 51 gunluk sutum var cok sukur ama emmior sag gogsumde emerken sut birden cok gelior ve ememiyor bu yuzdende agliyor ve emmek istemiyor gecen hafta surekli sutu mu sagiyordum dokuyordum sut azalinca emiyordu ama bugun ne yapiyorsam emmiyor ne sagi ne solu cocuk aglamaktan catlayacak mecbur biberonla biraz verdim Sakinlesip uyudu ne yapayim lutfen fikir verin biberonla versem birakir mi emmeyi surekli sagmakta cok zor ne yapmaliyim