esraesra46 Bet6766 ilk zaman lar battaniyesi vardı delikli delikli ona elini fln gecirrdi nasıi alştğnı anlamadım hep yanındaydı o Müslim bez bimden almştm bu zmna kadar hep onla uyudu emziği de 1 hafta bırktrdm
PurpleTail Bet6766 4 aylıkken ayakta sallamayı kestim beşiğinde uyuyor artık..Zor olmadı çok ideal bir ay bence herseyi algılamadan yavaştan alıştırın derim. Ayakta Sallama hızınızı yavaşlatarak başlayabilirsnz
Lulemom Mehmetmirza evet 3. Günden sonra yatağa koydum bende kendi yatağıma yattım. Sağa dola dönerek uyku pozisyonuna geçip uyudu. Tabi öyle şak diye uyumuyorlar 😄 10 dk falan oyalanıyor. Sonra uyuyor
PurpleTail Bet6766 1 hafta falan ritmi düşürerek salladım ortalama 15 gün sonra kendi beşiğinde kendisi uyumaya başlamıştı
Bet6766 Lulemom birde bizimki şimdi elleriyle ayaklarını tutmaya başladı sürekli öyle duruyor 😂 bende uyumıycak diye ayagımda sallıyorum 😂
Lulemom Bet6766 sabır istiyo öyle sabremedemeyip sallama. 1 saat sürdü mesela bizde uyuması ilk günler. Sabretmen gerek
esraesra46 Bet6766 yani alışırsa uyur ama büyükse bu defada her yere onla gitmek zorunda kalırsınız biz hep o bezi taşdk yanmzda bide farklı ortamda uyumyr benimki ayakta uyutmakta Bi bakmadan iyi oluyor eğer hep evdeysenz memlektnzdeysnz o şekilde alştrn