Ogretmen_anneeee Arkadaşlar kırmızı-beyaz diye bi site buldum mama sipariş verecektim . Bu siteden hiç sipariş veren oldu mu ?
meyascan1 Ogretmen_anneeee bende merak ediyorum bende oradan şipariş verecem de emin olamıyorum bir türlü
Mutsuzson Ogretmen_anneeee mama, vitamin, kan damlası, şampuan vb. Bu tür ürünleri internetten sipariş vermeyin lütfen
Bugram_5 Ogretmen_anneeee 4.5 ay oluyor canım ben vermiştim mama siparişi kargo bedavaydı yanında da hediye olarak ıslak mendil yollamışlardı ☺️🤭
Keskeuyusamm Mamayı internetten almayın. Hele hele böyle bilinmedik sitelerden asla. Biri çıkar AA evet güvenilir der ama belki de onun bile haberi yoktur