Minigimm2020 Kızlar yeni yapılan bir daireye taşınagiz fakat soğuklar olduğu icin taşınmak istemiyorum oturanlar olacak yakit yanacak merkezi sistem oturanlar mi öder yoksa bzde odemek zorundamiyiz . Yada kapatablirmiyiz