Egesilaali çevremde kullanan var fakat ben besafe aldım. Ön barı bazı çocuklar sevmiyor ve bağlatmıyor fakat adac testlerinden önbar ile geçti diye biliyorum. Yani koltuğu alıp ön bar olmadan bağlarsanız sanırım güvenli olmayabilir. Ama bazı çocuklar da önbara kafasını yaslayıp uyuyor bile. Güvenlik konusunda tartışılmaz ama çocuğunuza bağlı ön bar meselesi iyi düşünüp almak lazım. Yeğenim rahat edememişti ama teyzemin oğlu epey süre kullandı.