Slm arkadaşlar bebeğim 3,5aylik doğumdan hemen sonra gümüş kapak kullanmaya başladım meme ucum geçen ay yinede fena yara oldu tam 1 ay çektim sonra silikon meme ucu kullandım emzirirken tam iyileşti derken şimdide memenin kahverengi kısmı dahil kıpkırmızı ve çok acıyor gümüş kapakları hiç çıkarmıyorum havasizmi kalıyor acaba cikarmayada korkuyorum bilemedim ne yapsam varmı bir fikri olan lütfen yardım edin 😭😭