ElizaninAnnesi Merhaba canlar dogum yapali 2 ay oldu saclarimi boyatmak istiyorum ama bi taraftanda korkuyorum emzirdigim icin Geri vazgeciyorum .dogumdan sonra sacini boyatan oldu mu ?❤
DenizKizi ElizaninAnnesi bende bekleyeyim cevaplari tam 1 sene 3 ay oldu sacima boya degmeyeli😊 ama bi arada uzadı toparladı boyadan cok yıpranmıştı hic uzamazdi belime geldi nerdeyse ama genetikten ince telli 😊
demetdemircioglu ElizaninAnnesi ben boyadım 😊 bebeğim uyuyodu zaten bikaç saat gecti uyanana kadar emzirmeye devam ettim
Nazlihatun ElizaninAnnesi boyat korkma sıkıntı yok hamile iken boyayanlar var ben hamile iken hiç boyatmadım ocakta doğdu kızım prematüre olduğu için ağustosta boyattım
Deletedmom_297 ElizaninAnnesi cuma günü boyatıcammm dipleri kırılıp bpyanıcakkk birşey olmuyor ve yaptırdım da geçen ayda
ElizaninAnnesi DenizKizi aynen canim benimde oyle ayni olmasindan da sikildim degisiklik iyidir diyorum ama vazgeciyorum geri korkudan😊
DenizKizi ElizaninAnnesi zaten dogumdan sonra kilolar kaldi insanin kendine güveni azaliyo guzel hissetmiyo bende cok istiyorum boyatmak ama kararsizim 😶
Bilge ElizaninAnnesi evde kendim bitkisel boya ile boyuyorum doktora danıştım. Eğer açıcı vs gerek yoksa bitkisel boya alabilirsin
ElisaBurcu Bende boyadım doğumdan sonra halada boyuyprum saçında boya varken uzak tut bebeği yeterli yani ben öyle yapıyorum şimdiye kadar bi zararını görmedim çok şükür
Anneoluncaanladim ElizaninAnnesi boyle kimyasallarin etkisi uzun vadede görülebildiği icin ben de tedirginim, boyattim geldim bir sey olmadi gibi anlik sonuclar bir sey ifade etmiyor benim icin. Siz neye karar verdiniz boyattiniz mi 🤔
ElizaninAnnesi Anneoluncaanladim yok canım daha boyatmadim dsha doğrusu boyatamadim ayağımda tırnak batması oldu ve çektiler tırnağı o yuzden baya kötüydüm doğumun üstüne bu iyi olmadı 😔
2707 ElizaninAnnesi benim kızıma hem prof dr hem doç dr bakıyor ben de sordum 6 Aydan sonra boyat dediler