Kızlar bugün sabah itibariyle diyete başladım hamilelikten öncede diyetisyenle 3 ayda 12 13 kg vermiştim. Hamilelikte aldım doğumda verdim emzirirken tekrar aldım kızım 10 aylık ben ise 10 ayda 10 kilo almışım 🥲 şans dileyin bayrama kadar bi 10 15 kg vermek istiyorum. Birde emzirdiğim için emziren anne diyeti yapıyorum eskisi kadar katı değil ama aynı kiloyu verebileceğimi söyledi diyetisyen. Haydii bakalımmm hayrola 😌