AYsezumramommm İyi akşamlar bayanlar ben hamile olduğumu bilmeden tarlusal kullandım.bebege birşey olmusmusdur.doktora gittim ama hiç soramadım aklıma gelmedi bugün aklıma geldi de başına böyle birşey gelen oldumu.her hangi bir sorun olusurmj
SeninAnnenBirMelektiYavrm AYsezumramommm Duphaston da adet söktürücü ama hamileliktede kullaniliyor. Sanırım tarlusal biraz daha ağir. Bi sağlık ocağını ara sor cnm
AYsezumramommm Meleknaz03 daha doğmadı canım.doktorlarda testler için geç kaldığımız söyledi bekliyoruz