Merhaba kızlar. Kızım 8 aylık ve ben 6 haftalık hamileyim. Şu an ki bebek arabamızdan da çok memnunum fakat gebeliğimden dolayı onu indirip kaldırması zor olucak çünkü çok ağır 😣 kullanıp gerçekten memnun kaldığınız baston bebek arabası önerilerinize ihtiyacım var. Benim için en önemlisi hafif ve tentesinin yeterli olması 💚