hifam18__ Kızlar sizce hangisi daha iyi ve kullanışlı Bide phlips aventin cam olanı mı kullanışlı yoksa pp olanı mı Birde 160 ml biberonu kaç aya kadar kullanıyoruz ne kadar sonra büyüğe geçiş yapılıyor
Mom62536262 hifam18__ ikiside cok guzel ve kullanışlı aventten lansinoha gectim lansinohdan tekrar avente gectim memnunum cam tercih etmiyorum
Nuhahavva hifam18__ ben avent kullaniyorum akıtma oldu biraz 120 cc mama veriyorum 2 aylık yükseltirsem mecbur degiscen lansinoh alabilirim
Seymagil hifam18__ 6 buçuk aylık olduk lansinoh kullanıyoruz dört tane var iki tane 160 ml iki tane de 240 ml. 160 olanı da hala kullanıyoruz diyetisyenimiz az az sık sık ver demişti ama genelde 4üncu ayda filan geçiliyor 240a
hifam18__ Mom62536262 160 mlimliği ne kadar süre kullandınız ne zaman büyüğe geçtiniz bide aventin cam olanımı kullandınız pp mi
Mom62536262 hifam18__ PP olanını öneririm camda kullandim gerci ama cam hem agir oluyor hem bebeginiz tutmak istediginde sut icme esnasinda yuzune düşürebilir. 240 kullaniyorum 6 aydan sonra geçmiştim suan halen devam ediyorum yetiyorda
Melis84 Bebeğe göre değişiyor. Oğlum avent kullandı çok memnunduk kızıma da avent aldım asla kabul etmedi. En son lansinoh kabul ettirebildik. Kalite olarak bence başabaş gelirler
Seymagil hifam18__ iki aydır kullanıyorum henüz değiştirmedim ama şuan e bebekte indirimdeler belki degistirsbilirim ama sağlam yani hala bir sıkıntımız yok bizim uçlardan yana iki aydır