saripapatyam2 Arkadaşlar bende anksiyete vardı cipralex kullandım ve 53 kilodan 67 ye çıktım .. kilo aldım diye bıraktım ama şimdi tekrar kötü oldum.. başka ilacamı geçmeliyim .. antidepresan kullanıp kilo alan varmı varsa ne yaptınız?
saripapatyam2 MiracAlpinveUmutunAnnesi bu yüzden hiç başlamak istemiyorum ama mecbur başlıcam galiba😢