Feyyyzza benimkiler de 11 aylıkken bırakmak istediler mamayı. Doktorumuz dedi ki 1 yaşından sonra yumurtasını,peynirini, yoğurdunu düzenli yiyorsa çok kasma. İçmezse içmesin demişti. Süt veriyim mi diye sorduğumda hiç mama içmezlerse 18.ayda laktozsuz süt deneriz, şuan çok erken demişti. Şimdi Allahtan yine mamaya döndüler de günde 1 defa içiyorlar. 2 yaşına kadar devam dedi doktorumuz