HafiZeynep Merhaba arkadaşlar doğumdan sonra saç dökülmesi başladı bende fakat öyle böyle değil bunun bir çaresi var mı başına gelipte çözüm bulan varsa yazarsa sevinirim ☺️
Deletedmom381 HafiZeynep max 1 yıl sürebilir hamilelikte artan hormonların Doğumdan sonra normale donmesi icin sarf ettiği enerjiden dolayı saçlar dökülüyor bir kaç aya geçmişti benim . Sabredin
HafiZeynep Aylnemir benimde dökülürdü doğum öncesi ama bu dökülme çok fazla yani evi supryrum bakıyorum her yer benim sacim
Nazif-Mete16 smsmzyc gecen hafta aldım ben de o şampuandan şifdetle tavsiye ediyorum , avuç dolusu saçım dökülüyordu dört yıkamaya rağmen azaldı dökülmem inşallah dökülmeyi tamamen sıfırlayacağız
Gmzcn Nazif-Mete16 bendr aldım kullanıyorumda şampuan saçlarımı keçe gibi yaptı tarıyamıyorm kendi kremimi kullanıncada dökülme oluyor sizde de öylr mi
ikikizannesi HafiZeynep biotin iceren bi multivitamin takviyesi kullanin emziriyorsaniz ginseng icermesin
Nurkk HafiZeynep biotin al eczaneden kesin çözüm üç aylık paket aldım vitamin hiç bir zararı Yok saça ve cilde iyi geliyor
Duygusss HafiZeynep Bizde 5 aylığız, hiç saçlarım dökülmezdi şimdi avuç avuç dökülüyor ve inanılmaz açıldı kafam ☹️ Ne yapmak lazım hiç bilmiyorum 😢
Ntugba HafiZeynep 11 aylık kızım hala çok fazla dökülüyor halales diye şampuan aldım ama oda hic ise yaramadi:(
Nazif-Mete16 Gmzcn benim de keçe gibi yapıyor ama normal saçları dirileçtiriyor ilk yıkamalarımda daha zor taranıyordu şimdi sacım alıştı herhalde daha rahat tarıyorum saçlarımı diri canlı gösteriyor sizin de azaldı mı dökülme
ikikizannesi HafiZeynep multivitamin kullaniminda sikinti yok elevit de kullanabilirsnz dr sormadim saclarim fln cok dokuldgu icin kendimde saglikciyim natures supreme kullaniyorum
Nurkk BGY biotin b7 vitamini var bende emzirdiğimi bende söyledim bi sorun olmaz dediler sadece biotin yani bebeğim 10 .bucuk oldu kapanma dönemi de yakın zaten ama öyle bi sorun olacağını sanmıyorum
Kaaninannesi HafiZeynep daha şimdi belinde olan saçımı kisacik kestim sırf dökülüyor diye... her yerde saç artık illallah ettirdi .. çam terebentin kattık şampuanı ma bakalım inşallah durur bir nebze