Merhabalar bugün bebeğim 2 aylık aşılarını oldu ateşi olup olmadigina bakıyoruz başı 37.9 alnı 36.4 ve bacak arası ise 38.1 en doğru sonucun da bacak arasi olduğunu soylediler ne yapmaliyim hastaneye gitmeli miyim yoksa evde kontrol mü etmeliyim( bu arada ağrı kesici ateş düşürücü Calpol verdim)