Mrb hanımlar psikolojim bozulmak üzere ilk oğlum suan 2 yaşında doğduktan 10 gün fln snra yüzünde alerji belirtisi başladı aşırı huzursuz bebekte yapmadığım şey kalmamıştı 1 yaş kadar uyku dahi yoktu ikimizede hep ağlama krizleri oldu diyet vs yaptık mahvoldum yani okdr kötü bisey ki bu alerji Allah kimsenin başına vermesin şimdi 2. Oğlum da huzursuz emerken ağlama kızarma oluyor ayaklarını topluyor aşırı gazı var ard arda genelde çıkarıyor ama acaba cikaramadiklari mi sancı veriyor yoksa yine alerji mi çok korkuyorum 23 günlük şuan huzursuzluk tabi ilk oglumdaki kadar değil ama beni şüphelendiriyor başkada belirti yok