Tgc9 Sussammm aynı şekilde yapıyorum bende bize de aç karnına verdin dedi sağlık ocağındaki hemşire bi yarım saat sonra yediriyorum ama yine de kusuyor
Tgc9 Pinar_kb Gurbetteyiz ve burda doktor sorunumuz var maalesef sürekli gittiğimiz bi doktorumuz yok herkes başka bir şey diyor insanın kafası karışıyor 🤦♀️