Canim ben sana cvbini veriyim en iyisi ben bebekken amelayt oldum damarlarimda zayiflik vsrdi. Sonra heo gozluk takmaua başladım 27 yaşındayım hala takiyorum hala kontrole giderim benim bebeklik doktirum hala doktorum bursa dunya goz yıldırım Beyazıt usta harika bi doktor cok sevecen alaninda bir numara beni kizi gibi gordugu icin artik cok sakalasiriz falan cok iyidir ona goster derim nazicane fikrim