9 ay 7 günlük kızım ne emekliyor ne sürünüyor nede adım atıyor sadece oturuyor bazı bebekler emeklemeden yürüyormuş ama benim kızımda adım atma hevesi bile yok hiç çok üzülüyorum illa emeklesin demiyorum ama en azından bi kaç adım atsaydı keşke normal mi acaba