Minnokkunannesi Bebeğim 18 aylık dün aşı olduk 24 saattir ateşleniyor dolven veriyorum sürekli tekrar ediyor ateş. Keyfi yok yemek yemiyor. Sol bacağı aşı yeri şişti ve kızardı. Dokunuyorum sert taş gibi ve kızarık 😢 yaşayan var mı bunları normal midir
Berra01 Minnokkunannesi çok normal sol bacağa yapılanda az miktar tetanoz aşısı bulunduğu için kızarıp şişebilir masaj yapın demişti bize hemşire
Muhasebeciana Minnokkunannesi cok gecmis olsun bizimde 1 ay sonra 18 ay asisi 😱 kac asi yaptilar acaba