Hamzaveannesi Kızlar biz eşimle covid olduk şu anda 2 aylık oğlumda gözlemlediğim sadece uyku artışı bu konuda bilgisi olan var mı ?
Pembecik Hamzaveannesi Tabii ciğerlere böbreklere hep baktı doktor sürüntü alıp testte yaptı korona poz çıkınca probiyotik ve d vitamininde başka bşy kullandırmadı
RuzgarGulsah Hamzaveannesi öncesinde zaten doktora gitmiştik o yüzden götürmedim 1 hafta sonra normal uyku düzenine girmişti
Aleynaarslann Şuan covit bebeğim ateş öksürük var. Ateş bitti gibi şükür ama uykusu olduğu halde uyuyamiyordu. Baya uykusuz kaldık biz