Ayazz54 Balarisi_melisEla bende pankek tavasında yapıyorum yapışcak korkusundan az bişey yağlıyordum bide öyle denim teşekkür ederim
1ana_2evlat Ayazz54 Benim kizim büyüdü canım 28 aylik normal pankek yapıyorum meyveli denemedim acikcasi