cikolatakahve Merhaba anneler, Yakınlarda Adana Acıbadem’de doğum yapan oldu mu? Memnun kaldınız mı? Sezaryen doğumu kaça yaptınız?
Lulemom cikolatakahve ağustos ayında yaptım, çokta memnun kaldım. Valla hak ediyolar aldıkları parayı. Sadece hastaneye 6 bin verdik 2 gece.
Kaan01 cikolatakahve 2 yil once 10 bin tl idi. Ayfer pepekal di doktor. Yalniz muayenede hic nazik degildi agriyinca ayh dedim ama boyle olmaz ki filan diye zorladi. O yuzden devam etmedim.Bn medline da dogum yaptim coook memnundum
Lulemom Melesss aynen geçenlerde erdal abinin ziyaretine gittik bizde. Ebemizin elini öpelim dedik 🤣 adamı görünce yine doğurasım geldi hahaha 🤣
Melesss Lulemom kızz ay hahaha bende doğurunca üzüldüm erdal hocayı göremicem diye çok seviyorum vallahi kral adam😂
Lulemom Melesss öyle valla. Ya bişe sorcam. Senin dikiş yerinde hissizlik var mı. Hissediyor musun yani
Lulemom Kaan01 hayır sadece hastane ücreti 6 bindi. Doktor dışardandı. Onun ücreti ayrı. Erdal candan
Melesss Lulemom ilk başlardaki gibi hissizlik çok yoğun değil ama hala var. Ağır kaldırdığımda falan sızlıyor canım
Lulemom Melesss hıı bende hiç sorun olmadı. Hatta dikiş yerimi de hissediyorum. Herkes nasıl olur hissetmezsin falan diyoda. Acaba doktorla alakalı mı dedim.
Melesss Lulemom her bünye farklı demek. Ama erdal hoca mükemmel bir dikiş atmış doğumdan sonra hiç zorlanmadım