Dun esimin cok atesi vardi başı cok agriyodu usuyodu baya halsizdi sabah test verdi pozitif cikti oglumla biz suanlik iyiyiz bas agrim var birazda halsizim iki gun once oglumun atesi cikmisti covidden dolayiydi sanırım cok atesi cikmazdi normalde ates icinde yanmisti oglum insallah kolay atlatiriz bu hastalığı covid geciren anneler bu sureci nasil atlattiniz ne onerirsiniz
insallah rahat geciririz 🤲🤲
rabbim bu hastalığa yakalanan herkese sifa versin insallah bebisler hasta olmasin rabbim esirgesin evladimizi