Peri_sshh Arkadaşım 5 aylik doğum yapmış ve şuan hamile sezeryan olmuştu . Daha doktora gitmedi yeni ogrendi . Sizce onu neler bekliuo doktor aldirirmi o bebeği
Mora Peri_sshh aldırma hakkı ve söylemi doktora ait değildir ama 2 sene öncesi riskli deniliyor sezaryende
livy Peri_sshh Allah’ın izniyle birşey olmaz tahminen aralarında 13 14 ay olacak benimkinin araları 11 ay😊Doktor alınmasını isteyebilir ama neticede son karar arkadaşınızın kararı olacak. Hiç korkmasın son zamanlarinda ağrıları olacaktır. Ama sonra arkadaş gibi buyuyeceklerdir.
Suleasya Peri_sshh aslında rahmin kendini toparlaması karın duvarına rahmin yapısmamasi icin en az 1 yıl hamilelik önerilmiyormus.Hatta 2 yıl en ideal deniyor. Bende sezeryan ile doğum yaptım. Dokturma ikinci hamilelik için ne kadar beklemem lazım dediğimde bunları söylemişti. Ama hadi oldu ki hamile kaldın sık sık takip edilmesi lazım ağrılı bir gebelik olur demişti
balkzm Bilgim yok üstte kalsn ☝️ dikkat edipte kaza ile hamile kaldiysa Allah kolaylığının elbette verir,Rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin 🤲