Eşim işlerini bozdu 1 aya yakın süredir eve geceden geceye geliyo dündüzde gece geç geldiğinden 1-2 gibi kalkıyo görüşmüyoruz desem yeri benim dışarı çıkmama gezmeme falan da izin vermez anca annemlere gidersem orda izin verir ama bende kötüyüm sonuçta bende ona ilaç olıyım kötü günlerimizi beraber atlatalım istiyorum beni annemin evine gitmeye mecbur bıraktı bu eve geç gelmeleri yüzünden bilmiyorum ne yapıcam boşanalım seni kaybetmek umrumda değil ben oğlumu düşünüyorum diyor bende boşanıp üzülmekten hayatımın kötü olmasından korkuyorum