Sudee96 Hsyn9Karan vallahi şöyle bir şey biliyorum bebekler 40 günden sonra acıkınca uyanıyorlar ağlayıp kan şekerleri de o kadar düşmüyor Ama tabii ki her bebek özel sen daha iyi anlayabilirsin bence bunu