Sevgili anneler dogum yapalı nerdeyse 3 ay olcak ama hala kanamalarim devam edio. Sezeryan oldum gecen hafta gittim doktoruma muayene etti iltihap olduğunu söyledi antibiotikle fitil verdi 4,5 gün geçmesine rağmen az az kırmızı renkte devam edio günlük ped kullanıyorum. Valla napcam bilemedim doktora gittim içim rahatladı biraz ama bu nereye kadar boyle devam edicek boyle bisey başına gelen var mi acaba? Siz neler yaptınız?