ALD Bebeğim 5,5 aylık suan pozitif yüksek ates var ve hastane sadece calpol ver diyor baska bisey yapmıyolar siz nasıl atlattınız anne sütü içmiyor mama ve ek gıda bu arada ikinci koronamız ilkki 10 günlükken atlattık ama o zaman böyle kötü olmamıstık
Alyosunannesi11 ALD ateş düşürme dışında ekstra ilaç yazıyorlar benım de kızım 5 gün ateşledi her akşam ateşini düşüremedik gittik acile biz eipne yapıldı öyle düştü sonra antibiyotik verdiler 6. Günden sonra toparladı şükür 1 yaşında kızım evde ben ılık duş soğuk uygulama yaptım ama yinede düşüremedik