Elisaey61 Arendenizinannesi merhaba ben çok memnunum mama sandalyesinden istediğin gibi ayarlayabiliyorsun arkası yatabiliyor masası da keza aynı şekilde ayarlayabiliyorsun ileri geri ismi Chicco mama sandalyesi ☺️
Nesrincente Pilsan mama sandalyesi bimde falanda satılıyordu bence o kdar cok paraya degmez gayet kullanıslı uygun fiyatlı
gulenadam Arendenizinannesi joie nin 1800 TL lik olan modeli süper arkası yatıyor asansörlü tekerlekli falan çok pratik biz indirimde 1300 e aldık
madrefelice İkea antilop kullanıyorum ben memnunum pahalı şeyler çok gereksiz sanki bütün günü orda geçiriyor arkaya falan yatıyomuş puff 😂 çocuk yerken uyuyakalırsa diye heralde 😂😂😂
Ece1213 Arendenizinannesi e bebek in mama sandalyeleri kesinlikle plastik alma şuan 18 Ay çok mutlu oluyor oturup orda yemek yemekten 1 yaş sonrası plastik at cope