maviskus Doğduğu ilk 2 hafta sadece kollarını yaptım ondan sonra bıraktım. Elleri ve kollarının farkına varana kadar bu şekilde kendini uyandırmaya devam edecek ama kundak yaparak da kısıtlamak istemedim. 1 hafta sonra 3 aylık olacak. Şimdi yüzünü, kulaklarını ve saçlarını keşfetmeye başladı. Dün gece üçte çığlığına uyandım; saçlarını kavramış çekiyor. Çektikçe ağlıyor, ağladıkça çekmeye devam ediyor 😄 Yan yatırmaktansa kafasını yan döndürmeyi ya da yatağının baş kısmını hafif yükseltmeyi deneyin.