Dogabebekkk merhaba canım bende Çerkezköy de oturuyorum 4 sene önce geldik bizde buraya şimdi şöyle diyim arabanız varmı daha site tarzı mi dusunuyorsun yoksa tam merkezdemi olsun diyorsun kapakliyi tavsiye etmem organize boylgesi en nezih yeri ama ordada çok fabrika dumanlari var