ikizinAnnesi yazdıklarında bacağı morardı, krizlere girdi, mosmor oldu, davul oldu vs gibi şeyler yazmıyo. Sadece ağladı yazmışsın. Sonra devam etti bile yazmamışsın. O an hepimizin bebeği ağlıyo. Doğru düzgün anlatmayı öğren bence önce. Ha şöyle de olabilirdi sen anlatmışsın ben yanlış anlamışta olabilirim insanlık hali. İnsan gibi cevap verebilirsin. Öyle çemkirmene gerek yok.