Kızlar 3 aylık kızım var. Mama ile besleniyor. Normalde de beslenme sonrası azıcık kusar ama bugün sabahtan bu saate kadar attıra attıra kustu. Çok fazla kusuyor hem mamayı çıkartıyor hem su kusuyor. Ateşi yok kusmuğu kokmuyor. Ne yapmalıyım doktora götürsem mi sizce?