Arkadaşlar 3 gündür covid pozitifim. Bugünde 5.5 aylık oğlum ateşlendi ama 38i hiç geçmedi çok şükür. bu süreci nasıl atlatırız başına gelenler neler yaptı nasıl atlattı yardımcı olun lütfen 🙏🏻 Doktorumuz ateşi çıkınca calpol verin dedi nefes darlığı olırsa hastane gelin dedi suanlık sadece ateşimiz var.