Sinemisssss Kızlar bir sürü post açmışımdır kızım 1 aydır aç geziyor diye 3 gündür kadadut özü veriyorum ciddi değişiklik var iştahsız bebeklerinin için denemenizi tavsiye ederim
Heymamma Sinemisssss nasıl bişey ve siz nasıl tüketiyorsunuz benim memleketimde dut şurubu var acaba sizin bahsettiğiniz şeyle dut şurubu aynı mı
Balkupum2505 Sinemisssss bende bayadır kullaniyorum ogluma siz nasil yapip veriyosunuz.. ben sabah kavaltisinda ılık suyla sulandiriyorum cay niyetine yada öylen yada aksam meyve suyu niyetine
benkullanici07 Sinemisssss gecen sene bende kullandim hic yemeyen cocuguma biraz toparlanmisti kilosu simdi zuhre ana kids macun veriyorum oda yararli
Sinemisssss Heymamma direk marketten aldım karadut özü 1 tatlı kaşığını 60 cc suda çözüp aç karnına biberonla verdim