Canım hic korkma bunda korkulacak bisideyde yok zaten her cocuk farklı gelişiyo her bebebk aynı deildir bunu unutma benim bebeğim prematür doğdu şuan 9 buçuk aylik 7 aylik doğdu 8 ayda oturmaya başladı 8 bucukttada emeklemeye başladı prematür olmasına rağmen erken oldu bunlar bizde zamanında doğan bebekler bile geç oturp emekleyebiliyirlar benim abimin kızı zamninda doğdu ama 9 ayda oturmaya başladı ve emekledi bu çok normal.bisi doktora gitsen de sana dediklerim aynısı der her bebek aynı deil inanki senin bebeğinde çok az bi zman sonra desteksiz oturp emekleyecektir korkma