Kızlar oğlum 2 ay 24 günlük bir hafta sonra 3 aylık olucak yani. Dogduğundan beri doyupta memeyi kendi isteğiyle bırakmadi ben kendim ayırıyorum doyduğunu düşünerek. Tartıda almıştım hatta emmeden önce ve sonra tartıyorum. Reflüsüde olduğu için fazla beslemekte istemedim ama bazen çok içiyor yine de kusuyor haliyle. Ne zamana kadar bu şekilde olur acaba kendi doyduğunu anlayıp bırakır yani ? Bebişleri benim gibi olan anneler fikir verirse mutlu olurum 🤗