Mavieylul T-24 özel eğitime her gün mi gidiliyor? İştahında bi problem var mıydı peki? Çok soru soruyorum canım kusura bakma hakkını helal et lütfen.
T-24 Mavieylul estağfurullah istediğini sorabilirsin iştahında hiç sorun olmadı özel eğitime haftada iki kez gidiyoruz ayda 16 gün olarak