Esselim Kızlar kaç saat bir alt değiştiriyorsunuz . Hangi bezi kullanıyorsunz . Ben slepy kullanıyorum . Bebiş kakasını yapar yapmazda değiştiriyorum ,çünkü hemen ağlamaya başlıyor . Bezi altında bekletmiyor
Humhuma1 Esselim bebegkm 2 aylık mama veriyorum 3 saatte bir mama verdiğim için her mama verecgeim zaman altını değişiyorum.ilk zamanlar Molfix kullandım bu zamnlardan dolayı baby turco kullanmaya başladım..ama beş para etmez baby turco ..o kadar kalitesiz bir bez