Leylaa_ DeFacto da indirim var 6 parça ürünü 288 TL tuttu ve sene için kışlık mont aldım 107 TL çok güzel içi yünlü ihtiyacınız varsa bakın . Kızım 3 4 yaşına kadar çok ucuk markalar almak istemiyorum bence ürünleri de gayet güzel