16 aylık bebeğim. 1 haftadır azı diş çıkartma döneminde. Aşırı ishali var. Günde 5-6 kere yapıyor ve sulu. Doktora götürdük serum yaptılar gaita tahlili verdik mikrop kapmış dedi doktor yediği içtiği bir şeyden. Antibiyotik ve probiyotik toz verdi. Dün akşamdan beri kullanıyoruz onları ama ishal hala aynı. Kaç günde geçiyor acaba? Sinirlerim bozuldu sürekli ağlıyor?