Elifinannesiiiiiiiiii msjini görmemişim k.bakma canım Farkli zamanlar da sagdigin sütlerin ikisinde aynı ısıda olması lazım yani bı sütü sahip dolaba köy sonra değerini sagdiktan sonra onuda dolaba koy bikac saat sonra birlestire bilirsin hemen dgl
Ayrıca sabah sagdigin sütü not al sabah ver akşamı ise akşam ver süt üretim yaparken sabah dha çok enerji Gecce ise uyku hormonu salgiliyor Muş öyle demişti hemşiremiz 🥰🥰Mutlu günleriniz olsun