hatice00yusuf42 Kızlar bugün adet olur gibi oldum gelmedi ilk Pembe geldi az az birdahada gelmedi hamile olma ihtimalim yoktur demi korunuyoruzda çok korkuyorum kesinlikle istemiyorum emziriyorum hapta kullnyrm en önemli koruma nedir
PonciklerinAnnesi67 hatice00yusuf42 bende oğlum 4 aylıktı hamile kaldım şimdi küçük oğlum 3 aylık bende merak ediyorum en iyi korunma yöntemi nedir burda bekleyeyim bende
Naziferabia hatice00yusuf42 ria taktırdım rahatım canm. Ama yine de geri çekilme de oluyor ama rahatım yani
Naziferabia hatice00yusuf42 spiral canm. Bende sezaryen oldum. Taktırdıpım yerde ki hemşireler sezaryen doğumlar da 4. Aydan Sonra taktıyoruz demişti